Elke donderdagochtend wordt er gegymd in het Wierickehuis onder leiding van docent Mieke. Er wordt er goed bewogen op muziek, met verschillende materialen en op je eigen tempo. Er wordt gebruikt gemaakt van de ruimte, je kan het op de stoel doen maar ook gewoon staand, zodat iedereen hieraan mee kan doen. Na de les is er nog gelegenheid om met elkaar koffie/thee te drinken en gezellig na te praten
Kom eens kijken en/of gewoon meedoen, op donderdag 9 juli is de laatste gewone les voor de vakantie en op donderdag 3 september beginnen de lessen weer.
De eerste keer is een gratis proefles, daarna zijn de kosten € 15,00 per maand. Kom naar het Wierickehuis en ervaar de les!
Mieke van der Gugten 06-54317213
Elke donderdagochtend van 9:30 tot 10:15 uur Het Wierickehuis,
Graaf Albrechtstraat 1, Nieuwerbrug